Saturday, January 13, 2007

Stem op RICHY!!!


Richy heeft zonet weer een geweldig optreden gegeven tijdens de 3e Live Show van X Factor. Hij zong voor het thema FILMS het nummer van de film Batman Forever. Het nummer heette Kiss from a Rose van Seal.
Het jurycommentaar
Henkjan is tevreden met zijn pupil: “Het is een ontzettend moeilijk nummer. Richy heeft het heel goed gedaan. Hij had wel wat last van nervositeit, maar als je zo’n nummer zo bezield kan zingen dan moet je een hapering voor lief nemen.”Henk sluit zich aan bij zijn collega: “Ik vond het goed. Halverwege werd het een beetje onzeker, maar de performance was goed.”Ook Marianne is te spreken over het optreden van Richy: “Richy is een matinee-idool met zijn zwoele blik met warme stem. Het lied paste als een handschoen, hoewel het de vraag is of het vocaal helemaal in orde was.”
Richy's eigen reactie was als volgt:
“Ik vond het wel ok gaan. Ik zou wel graag mijn optreden terug willen zien. In het midden van het lied had ik het gevoel dat het allemaal wat wegzakte. Ik hoop dat ik Marianne nog wel met mijn stemgeluid kan overtuigen. Ik wil niet alleen als 'pretty-boy' gezien worden.”
Juist op dat moment komt danscoach Tim binnen, hij vertelt Richy dat hij in het laatste shot van het scherm spetterde.


Stem op Richy door te bellen naar het nummer


Richy: 0909-0302

of SMS RICHY naar 5656

No comments: