Sunday, January 7, 2007

Live Show 2: They don't play our love song anymore


Richy ontroert het publiek met een Nederlandse klassieker: ‘They don’t play our lovesong anymore’ van Anita Meijer. In eerste instantie kende Richy dit nummer niet en wilde hij het ook niet zingen. Nu hij er zijn eigen draai aan geeft, zingt hij het nummer alsof hij nooit iets anders gedaan heeft.

Na afloop toont de jury zich dan ook tevreden. Henkjan: “Ondanks de zenuwen die ik af en toe terughoorde ging het goed. Je dook echt in de tekst en zong het lied bezield.” Henk: “Hier en daar een slippertje, maar verder vond ik het zó overtuigend.”Marianne : “Ik hoop dat Anita Meijer dit gehoord heeft… wat zou ze trots geweest zijn!”
Wat Richy zelf van zijn optreden vond:
"Het is ten eerste echt een heel, heel mooi lied. Daardoor had ik wel heel veel spanning van tevoren. Maar na drie regels had ik wel het gevoel dat ik 'in' het lied zat. Ik probeerde het lied echt te brengen, op een gegeven moment voelde ik me wel op mijn gemak. Vanaf toen ging het dan ook echt lekker."

No comments: