Saturday, January 20, 2007

SMOOOOTHHHH!!!!


Richy deed het weer SMOOOTHHH...


Het spits van deze vierde Liveshow wordt afgebeten door Richy. De jonge zanger neemt ons mee naar de zomer van 1999 met het lied ‘Smooth’ van Santana featuring Rob Thomas. Van Henkjan en zangcoach Tim heeft Richy de opdracht gekregen om een sexy en ‘smooth’ optreden neer te zetten.


Het commentaar van de jury

Marianne is het eerste jurylid dat commentaar op het optreden: “Ik vind hem vocaal geweldig. Ik vraag me wel af of hij zijn grens bereikt hebt, of dat hij nog meer kan. Wat betreft de gevaarlijke, sexy blik: ik zie een hoop verlegenheid, maar dat heeft zeker ook zijn charme.”Henk is het gedeeltelijk eens met zijn concurrente: “Ik heb wat moeite met zijn starende blik. Verder vind ik zijn performance goed, en het is een goed nummer voor hem. Mijn complimenten daarvoor aan Henkjan.”Henkjan: “Nou, Richy heeft dit lied zelf uitgekozen. Ik heb peentjes gezweet deze week. Ik dacht dat het een verkeerd, te macho nummer voor hem was. En Richy moet niet macho zijn, hij moet zijn zoals hij is. Maar hij heeft het geweldig gedaan.”


Richy: “Ik vond het wel sexy & smooth gaan. Ben wel tevreden over mijn optreden. Ik weet natuurlijk niet of het goed genoeg was. Ik moet maar gewoon afwachten.”


Stem op RICHY!!!

BEL!!!! Richy: 0909-0301


SMS RICHY naar 5656

No comments: