Tuesday, December 26, 2006

Profiel Richy


Naam: Richy

Sterrenbeeld: Waterman/ Hond (Chinees sterrenbeeld)

Beroep of opleiding: Verkoopvertegenwoordiger / Kassamedewerker bij een museum in Amsterdam

Woonsituatie: Op mezelf

Verliefd/verloofd/getrouwd/gescheiden:
Ben nu single. Vind wel iemand leuk maar ze heeft al een vriend met wie ze volgens mij best happy is dus...
Kinderen?
Euh.... voorlopig ff niet
Favoriet boek:
De alchemist
Favoriete film:
Ik ben echt een filmfreak: Pulp Fiction, American Beauty, X-men 2, Finding Neverland, Dumb & Dumber, Scream, The Lion King en heel veel andere
Favoriete cd:
Op dit moment luister ik veel naar Justin Timberlake z'n nieuwe CD
Favoriete artiesten:
Luther, Stevie, Mariah, Beyoncé, Pharrell, Michael vroeger
Favoriet eten:
Surinaams, Italiaans, Chinees, Thais, Mexicaans, Frans, Vietnamees.... hé, ik merk nu pas wat een vreetzak ik eigenlijk ben.... oh en koekjes, heel veel koekjes
Hobby’s:
Muziek luisteren schrijven en zingen, concerten live of op dvd kijken, naar de film, uitgaan
Goede eigenschappen:
Sociaal, eerlijk, uhm.... het komt een beetje nep over als ik dit allemaal over mezelf zeg
Slechte eigenschappen:
(Ik probeer er echt aan te werken...). Perfectionistisch en verlegen. Ik heb er echt een hekel aan als ik mezelf hier dus op betrap. Verder ben ik vaak laat
Levensmotto en/of lijfspreuk:
Probeer van elke situatie het beste te maken. Ervaringen, goed of slecht, geven je een bepaald gevoel, dat gevoel maakt je leven interessant. Als je niks meer voelt, ben je dood. (maar ik ben verder geen depri persoon hoor)
Waarom doe je mee aan X FACTOR?
Kijken hoe ver ik kom, maar eigenlijk heb ik het beste antwoord hierop bij de vorige vraag al gegeven
Wat is jouw X Factor?
Ik weet dat ik mezelf ben. Verder mogen andere mensen het beantwoorden. Ik ben benieuwd...
Je meest opvallende gebeurtenis tijdens XFACTOR:
Toen ik buiten voor de deur aan het wachten was kwam Sharon ineens aanlopen. Ik kende haar van vorig jaar toen we samen op de Lion King school zaten. Ik hoop dat ze heel ver komt.... euh, ik bedoel; ik hoop dat we SAMEN heel ver komen.
Wat vind je van je coach?
Ik hoopte al dat we Henkjan of Henk zouden krijgen. Op tv merkte ik duidelijk dat er er echt een strijd gaande was tussen die twee. Dat maakt het extra spannend
Zijn er leuke contacten ontstaan met medekandidaten?
Ik ging het meest om met Christian en Ollie, Werdy heb ik ook wel een paar keer gesproken. Ik ben van mezelf in eerste instantie best terughoudend en zelfs verlegen (maar als ik me eenmaal op m'n gemak voel, kan ik best druk worden). Ik zag dat veel kandidaten op Lotus en Genelva afstapten omdat zij toen al op tv waren geweest, maar ik heb ze dus bijna niet gesproken. Met een aantal mensen heb ik nog wel contact via MSN of Hyves

No comments: