Sunday, January 9, 2011

Gordon na 20 jaar weer op nummer 1


Het heeft 20 jaar geduurd, maar Gordon heeft in de eerste week van 2011 eindelijk weer een nummer 1 hit te pakken. Hoewel de zanger uiterst succesvol is geweest in zijn muzikale carrière met vele grote hits waaronder zijn 'Kon ik maar even bij je zijn' (wekenlang op nummer 1 in 1991),
tientallen top 10 hits en een nummer 2 notering met het, naar het Nederlands vertaalde, ‘Pour Que
Tu M’aimes Encore’ van Celine Dion, lukte het hem de afgelopen 20 jaar niet meer de nummer 1 positie te veroveren. Nu 20 jaar later staat de zanger wederom op de felbegeerde nummer 1 positie in de Album Top 100 samen met het door hem opgerichte en bedachte concept Los Angeles, the Voices, bestaande uit Remko Harms, Richy Brown, Peter Strykes en Roy van den Akker. Het debuutalbum werd al beloond met een Gouden Award voor de verkoop van meer dan 25.000
exemplaren en inmiddels is de CD bijna platina en dat in slechts zeven weken tijd!

Gordon laat weten: "Ik ben zo onder de indruk van hoe het allemaal is gelopen, het waren zulke
moeilijke maanden met het verlies van mijn moeder. Dat dit zo door het publiek zou worden gewaardeerd heb ik alleen maar kunnen dromen en durven hopen. Mensen horen dus de oprechtheid van onze samenzang, de liefde en bezieling die we hier in hebben gestoken. Wat ben ik ook blij voor mijn jongens die ieder afzonderlijk hier al jaren van droomden en hiermee dus dat verwezenlijkt hebben. Ik ga het uitbundig vieren, dat heb ik lang niet gekund omdat ik dat niet gepast vond naar mijn moeder toe maar wat zou ze dit geweldig hebben gevonden en wat zou ze willen dat ik een fles champagne open trok. Dat ga ik ook doen en alle jongens bellen, de hele wereld om te vertellen dat we op nummer 1 staan!!!!"

Inmiddels is Gordon al bezig aan een vervolg en is druk aan het schrijven met Zuid Afrikaanse
componisten in Kaapstad. Ook worden momenteel de mogelijkheden voor een tournee bekeken om de vele vraag naar live optredens het hoofd te bieden.

Voor een overzicht van alle reeds geplande optredens kunt u kijken op www.losangelesmusic.nl


Bron:www.losangelesmusic.nl

1 comment:

Unknown said...

Good-day, I'm Josef Lewis. A reputable, legitimate & accredited lender. We give out loan of all kinds in a very fast and easy way, Personal Loan, Car Loan, Home Loan, Student Loan, Business Loan, Inventor loan, Debt Consolidation. etc

Get approved for a business or personal loans today and get funds within same week of application. These personal loans can be approved regardless of your credit and there are lots of happy customers to back up this claim. But you won’t only get the personal loan you need; you will get the cheapest one. This is our promise: We guarantee The lowest rate for all loans with free collateral benefits.

We strive to leave a positive lasting impression by exceeding the expectations of my customers in everything I do. Our goal is to treat you with dignity and respect while providing the highest quality service in a timely manner. No social security Number required and no credit check required, 100% Guaranteed. Kindly respond immediately using the details below if interested in a loan and be free of scams..

Email: progresiveloan@yahoo.com
Call/Text +1(603) 786-7565 thanks