Monday, October 25, 2010

Tracklist + Album Cover Los Angeles, The Voices


Op Bol.com is de tracklist en the cover van het debuutalbum van Los Angeles, The Voices geplaatst.

Beschrijving

Het eerste album van Los Angeles: The Voices. De groep bestaat uit Gordon, Richy Brown (X Factor), Peter William Strykes, Roy van den Akker en Remko Harms (Op Zoek Naar Joseph).

Dit album bevat 13 tracks waaronder de single 'Blijf Veilig Bij Mij'.


Tracklist

1. Los Angeles, The Anthem
2. Los Angeles, The Voices, The Song
3. Ware Liefde
4. Blijf Je Vanavond Bij Mij
5. Tu Me Das Alas (Jij Geeft Me Vleugels)
6. Ben Verliefd Op Jou
7. Voordat Ik Je Kwijtraak
8. Blijf Veilig Bij Mij
9. Vandaag Is Het Begin
10. SOS D'un Terrien Détresse
11. Ik Weet Het Nou
12. What Now My Love
13. Oh Holy Night

2 comments:

Anonymous said...

wil heel graag de NL vertaling van songtext SOS wie heeft die is erg mooi kan wel een beetje Frans maar te weinig om goed te begrijpen

Unknown said...

S.O.S. van een aardbewoner in nood


waarom lach ik, waarom ga ik dood,
waarom lach ik, waarom huil ik,
hier mijn S.O.S. (noodroep)
van een aardbewoner in nood,
ik heb nooit met mijn voeten op de grond gestaan,
ik zou graag een vogel willen zijn,
ik zit niet lekker in mijn vel,
ik zou graag de wereld omgekeerd willen zien,
als het mooier zou zijn,nog mooier dan van bovenaf gezien,
vsn bovenaf,
ik ben altijd verward geweest in het leven,
zoals in de stripboeken,
ik heb er zin in,
om mijn uiterlijk te veranderen,
ik voel iets,
die mij aatrekt,die mij aantrekt, die mij aantrekt,
m omhoog te gaan,
als een grote loterij in het universum,
ik heb niet het goede nummer getrokken,
ik zit niet lekker in mijn vel,
ik heb geen zin om een robot te zijn,
metro,werk,slapen,
waarom lach ik,
waarom ga ik dood,
waarom schreeuw ik,
waarom huil ik?,
ik denk tekenen te hebben ontvangen,
die van een andere wereld afkomstig zijn,
ik heb nooit met mijn voeten op de grond gestaan,
ik zou graag een vogel willen zijn,
ik zit niet lekker in mijn vel,
ik zou graag de wereld omgekeerd willen zien,
ik zou graag een vogel willen zijn,
slaap kindje slaap...... .


aljeblieft, heb t vertaald voor jou ,hoop dat je tevreden ermee bent, groetjes ron eijkelkamp

ron.eijkelkamp@live.nl