Monday, September 13, 2010

Richy Brown met Los Angeles, The Voices naar het Eurovisie Songfestival?

AMSTERDAM - Gordon heeft wederom zijn zinnen gezet op het Eurovisie Songfestival. Ondanks de tegenvallende uitslag van De Toppers, hoopt Gordon weer op de planken van het liedjesfestijn te staan.
Ditkeer wil de zanger deelnemen met zijn nieuwe groep Los Angeles, The Voices.

"Ik was met dit project bezig en heb de Tros laten weten dat ze nog even moeten wachten met beslissen", deed Gordon maandag uit de doeken in Koffietijd.

"Op de dag dat ik de Tros wilde bellen, las ik in de krant dat de 3JS naar het Songfestival gaan." De Topper was niet blij met die beslissing. "Ik heb ze laten weten dat ik het onprofessioneel vindt dat ze dat niet even hebben gemeld."

Toppers
De Toppers namen vorig jaar deel aan het Songfestival. Gordon en zijn collega's Jeroen van der Boom en René Froger wisten in Moskou geen finaleplaats te veroveren. Na afloop bleek dat de Toppers geen schijn van kans hadden. Hun nummer Shine kreeg slechts elf punten, alleen Albanië en Denemarken stemden op Gordon, Jeroen en René.

Ondanks die nederlaag ziet Gordon zichzelf nog steeds schitteren in Europa. Blijf Veilig Bij Mij, de eerste single van Los Angeles, The Voices, is volgens de 42-jarige zanger een geschikt nummer voor het festival.

Gordon schreef de tekst zelf, de muziek komt uit de koker van Zuid-Afrikaanse componisten. Toch houd de Topper goede hoop. "De 3JS zijn ook helemaal te gek en misschien gaan wij volgend jaar weer."

www.nu.nl

No comments: